19 Aralık 2013 Perşembe

Katılın, heyecanlı.. :D

Bir Çekiliş Daha Desem.. :D 
 Şans bu.. Denemek lazım. .) :D
http://misspoine.blogspot.com/2013/12/misspoinenin-ylbas-cekilisi.html?spref=bl

Miss.Poine'nin Yılbaşı Çekilişi <3 

Merhaba Canlar!

Ya bir insan hediye verirken bu kadar mutlu olur mu?Bu sefer ki çekilişim diğeri gibi büyük olmayacak. Aslında hediye biriktirip başlatmak istiyordum ama dayanamadım.Biriktirdiklerim arasında Pur Blanca seti ve bir kaç avon ürünü vardı. Dün sözlümle alışverişe çıktık. Ben blogumda takipçilerime yılbaşı çekilişi yapmak istiyorum dedim. Beni kırmadı gezdik biraz ancak bu kez bazı kararsızlıklar yaşadım.  Yılbaşı indirimini bekleyip başka bir çekiliş yapmaya, bu çekilişi mini tutmaya karar verdim.Bu paketin içinde denemediğim sadece bir ürün var. Diğerleri memnun kaldığım ürünler, sizler için de bunları seçtim. 

Katılım haklarını okuyabilmek için linki ziyaret edebilirsiniz.. Bol Şans Herkese.. :D 

Hiç yorum yok :