16 Şubat 2014 Pazar

Lise Diploması!..

Size Çok Güzel Bir Haberim Var!.. :) 
 Blog yazarınız artık lise mezunu! :D Bildiğiniz üzere liseyi açıktan okuyordum.Dün akşam öğrendiğim sonuç itibariyle artık liseyi bitirmiş durumdayım. :) Akşam amcamları,dayımları ve halamı aradık. :) Çok sevindiler.. Kuzenler ile telefonda konuşuyordum sonuca bakarken!.. :) Bir anda çığlığı basınca sonucumu gördüğümde!.. :) Birdenbire ağlamaya başladım.Saatlerce ağladım.Çok karmaşıktı duygularım.Mutluydum ama canım yanıyordu. :) Ağladım,ağladım.Kuzenim biliyor huyumu.. "Parçalar o şimdi kendini!.." demiş. :) Her duyan bir çığlık attı. :) Çok mutlu olduk. :) İnşallah bu mutluluklarımın devamı gelir.İnşallah üniversite sınavını ve KPSS B sınavını kazanırım. :) İnşallah Allah'ım herkese başarılarını gösterir. :) 
Ve artık hakkımda kısmındaki ufacık bir yazıyı lise mezunuyum olarak değiştireceğim. :) 

Hiç yorum yok :