5 Şubat 2014 Çarşamba

En İyi Arkadaş ile Konuşma Zevki!..

 En İyi Arkadaş İle Konuşma!..
  Çok sevdiğiniz,onunla vakit geçirmeye bayıldığınız bir arkadaşınız var.Her vaktinizi onunla geçirmek istiyorsunuz.Onunla geçirdiğiniz her vakit sizin için çok değerli!.. Çok güzel bir durum değil mi ?!.. 












Benim hiç arkadaşım yok.Vaktin de yakın arkadaşlarım oldu.Ama sonunda hep darbe yedim.
Arkadaş darbesi ..  Ve şuanda yalnızım.

Bu fotoğraflardan sonra böyle bir yazı beklemiyordunuz,biliyorum .. Ama bu bir gerçek.Bloggeriniz yalnız.
Ama bu halinden gayet memnun.
Çünkü odasından sizlere ulaşıyor.Siz yetiyorsunuz ona .. ;) :) 

Konuyu dağıttım kusura bakmayın.

Yalnızlık karanlıktır hep değil mi ?!.. Benim durumumda olanlar bilirler.





Ben yalnızlıktaki karanlığı aydınlatmanın yolunu biliyorum.
Kitap okumak!..

En iyi arkadaş ile konuşmanın zevkini tatmak istiyorsan kitap oku!..

Benden sana söylemesi.. ;) 

Ben karanlık dünyamı kitap okuyarak aydınlattım.Ve arkadaşsızlık,yalnızlık acımı kitap okuyarak söndürdüm.
Ve şimdi kitaplarım ile çok mutluyum. 
;) :) 






Yalnızım diye yaşamaktan vazgeçme.Yaşamaya devam etmek için kitap oku. ;) :) 





Hiç yorum yok :