2 Nisan 2014 Çarşamba

Kitap Alışverişi!...

 Alışveriş!... 
  Bugün öğlen Çankaya'ya gittim.Giderken sadece KPSS İngilizce konu anlatımlı test kitabı almayı planlıyordum.Biliyorsunuz YGS'yi atlattık hayırlısı ile ... Şimdi sıra KPSS'de ... KPSS ile ilgili kaynağım bol ama ingilizcesi eksikti.
  Çankaya'da Sevgi Yolu'na gittim.Belki de biliyorsun orayı!... Ucuz kitaplar vardır orada.
 Yedi İklim yayını KPSS Matematik-Geometri,Yargı yayını KPSS İngilizce aldım.



Bu kitapları Sevgi Yol'una girdim.Hemen sol taraftaki kitapçıdan aldım.Tanesine 10'ar TL verdim.Bence fiyatlar gayet uygun.

Biraz daha ilerledim.Hemen sol tarafımda roman satılıyordu.Duramadım.Çok istediğim kitapları aldım.Hem de çok ucuza!... :) 

Böğürtlen Kışı-Sarah JIO
Sabah Uykum-Ahmet BATMAN
Soğuk Kahve-Ahmet BATMAN


Üçünü sadece 20 TL'ye aldım. :) Normal de orada bir roman 10 TL  ama 3 tane roman aldığınızda sadece 20 TL ödüyorsunuz.



      İşte romanları aldığım yerin kartı ... 
Kartın arkası da çok hoş değil mi?? :) 
Buradan yani İklim Kitabevi'nden mesela bir roman aldınız.O romanı okuduktan sonra bu kart ile birlikte aynı yere gidiyorsunuz.Okuduğunuz romanı verip yerine sadece 5 TL'ye yeni bir roman alabiliyorsunuz!... 
Bu çok iyi ... ;)
Bu üç kitabı bir an önce bir solukta okumak istiyorum!... :) 







Hiç yorum yok :